tiistai 8. heinäkuuta 2014

Hellettä, mansikoita ja herkkua

Ja kuppikakkutoppi käytössä ensimmäistä kertaa.

Kävin kaupungilla ostamassa mega bombshell-rintaliivit ihan vain siksi, että kuvissakin mahdollisesti näkyvä väljyys rinnan kohdalla korjautuu sillä. Vivien of Hollowayn topit ja mekot on luutettu rinnasta, joten ne pitävät muotonsa, vaikka täytettä ei olisikaan, mutta jos tissit näyttävät muutenkin vähän normaalia isommilta puuvillaversioissa (tuo toppi ja samanlainen, mutta vaaleansininen kuppikakkumekko) niin se on se ja sama jos ne näyttävät paljon isommilta, eipähän jää tyhjää.
(Tissi)asiaan kuuluvasti katsoin eilen Hulluna häämekkoihin (Say Yes to the Dress), jossa yksi morsiamista ruoti sitä, ettei hänen sulhonsa pidä sweetheart necklinesta, koska se luo boob miragen, eli tissiharhan. No, tässä sitä tissiharhaa tulee sitten kerrakseen!

Minun piti ostaa myös navynsininen huivi, mutta se oli niin tumma, ettei sitä olisi erottanut mustasta kuvissa, joten hommasin vaaleanpunaisen huivin. Vielä kun saisi vaaleanpunaisen vyön.

Nyt minulla on näitä viisi :D
Käytiin myös pikkuveljen kanssa Lipalla jätskillä ja vaikka olevinani kutjotan yhä, ostin myös torilta mansikoita ja Kupsakan rommipullia, koska ne ovat vain yksinkertaisesti kulinaarinen herkku. Vähän niin kuin Muhosen luomuruisleipä ja valkosipulimetukka.

Kesän ensimmäiset mansikat!
Huomenna jos sää jatkuu kauniin aurinkoisena, otatan joko miehellä tai veljellä kuvia navynsinisessä Vivienin mekossani. Olen jo viikon verran halunnut ottaa kuvia mekoista, mutta tukka piti värjätä ensin, koska tahdon kuvista nättejä. *Oi, turhamaisuuden huippu.* Onneksi sentään kotivärjäys onnistui, vaikka L'Orealin Feria -väriä meinasikin olla ihan liian vähän edes polkkapituiseen osaan tukkaa. Sai aika kitsaasti levitellä, joten ensi kerralla käytän suosiolla Swarzchkopfia.

Valitettavasti olen myös kärventänyt itseni auringossa, joten sekin on viivyttänyt kuvaussessiota. Jos vielä huomenna dekoltee punoittaa, niin saa punoittaa, mutta vain vesisade ja kuvaajan haluttomuus estävät minua esittelemästä kauniita mekkojani.

2 kommenttia:

  1. Söpö paita! Mä oon ihmetellyt, että miksi topattuja rintaliivejä ei ole myynnissä yleensä C-kupista ylöspäin. Oon hipelöiny niitä turbo tissiliivejä kaupoissa ja harmitellu, kun niitä ei oo isompiin kokoihin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lindexillä oli ainakin C-kupille liivejä, en ole ihan varma oliko turboliivejä myös D-kupille, mutta ainakin normaaleja push-uppeja oli. Minua vain huijattiin, koska mustien ja kaikkien muiden valkoisten bombshellien hinta oli 14,95€, mutta just B75 ja C75 koista oli lappu katkaistu ja lätkäisty sen alemman hinnan päälle 19.95€. Oli vähän kusetuksen makua ilmassa, mutta otin sitten ne valkoiset kumminkin matkaan mustien kaveriksi. Minua harmitti se, ettei niitä ole ihonvärisenä missään :/

      Poista